close
之前有人給我聽兩首新好男孩的歌,
然後我就愛上他們了 :$
都過了十幾年,
我腿超大XD"

然後昨天巧合的在KKBOX點到他們的介紹,
可以點播他們的歷年點播排行前30,
就超巧的發現好多首我想找的英文歌都是他們的!

不負責任翻譯又來。

--

I close the door
我把門關起來

Like so many times, so many times before
就像以前很多次很多次一樣

Filmed like a scene on the cutting room floor
像是切割開房間的場景

I wanna let you walk away tonight without a word
我想要你今天晚上不要說話就走


I try to sleep, yeah
對啊我也想睡覺

But the clock is stuck on thoughts of you and me
可是時鐘一直停在我們的記憶

A thousand more regrets unraveling,
我突然有一千個以上的後悔

Oooh, if you were here right now,
如果你現在在這裡

I swear I'd tell you this
我發誓我一定要告訴你:


Baby I don't wanna waste another day
親愛的我不想再浪廢任何一天

Keepin it inside, it's killing me
保持這種心情我會死掉

Cause all I ever wanted comes right down to you, to you
因為我只想讓你好

I wish that I could find the words to say
我希望我可以說到你懂

Baby I would tell you, every time you leave
親愛的,你不在的時候

I'm inconsolable
我都很難過。


I climb the walls, yeah
對我爬了牆

I can see the edge,
可以看到邊緣了

But I can't take the fall, no
可是我還不能跳下去

I've memorized the number
我還會背你的電話

So why can't I make the call
所以為什麼我不能打給你

Maybe cause I know you'll always be with me
也許因為我知道你其實一直都跟我在一起

In the possibility
還有可能性。


No, no, no
I don't wanna be like this
我不想像現在這樣

I just wanna let you know
我只想要你知道

That everything I hold in
我堅持的那些

Is everything I can't let go (oooh, can't let go)
都是我不能放下的


Don't you know it baby
難道你真的不懂嗎

I don't wanna waste another day
I wish that I could find the words to say
Baby I would tell you, every time you leave
I'm inconsolable
arrow
arrow
    全站熱搜

    張茶裏 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()