推薦曲歌詞翻譯-ˇ-
我激愛爬升的音階啊啊啊~
I'm full of regret
我被後悔淹沒
For all things that I've done and said
為了所有我所說過做過
And I don't know if it'll ever be ok to show
而且我不知道這能不能被顯露
My face 'round here
看著自己的臉
Sometimes I wonder if I disappear
有時候我真的希望自己消失

Would you ever turn your head and look
你可以回頭看看我嗎
See if I'm gone
如果我將要離去

Cause I fear
因為我害怕
There is nothing left to say to you
不能說出一些什麼
That you wanna hear
你想聽的
That you wanna know
想知道的
I think I should go
我想我真的該離開
The things I've done are way too shameful
因為我的過往太讓我害羞

Your just innocent
你是無辜的
A helpless victim of a spider's web
在蜘蛛網上的無助的受害者
And I'm an insect
而我是蜘蛛
Going after anything that I can get
尾隨著我的獵物

So you better turn your head and run
所以你最好轉身立刻跑走
And don't look back
再也別回頭看我

Cause I fear
因為我害怕
There is nothing left to say to you
我說不出一些什麼
That you wanna hear
你想聽的
That you wanna know
想知道的
I think I should go
我真的認為我該走
The things I've done are way too shameful
我的過去真的讓我過於害羞

And I've done you so wrong
我想我犯了大錯
Treated you bad
狠狠的作弄了你
Strung you along
丟下你孤身一人
Oh shame on myself
天啊我真的感到羞恥
I don't know how I got so tangled up
我真的不知道為什麼我會如此混亂



arrow
arrow
    全站熱搜

    張茶裏 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()