close

練英打、認單字。
雖然覺得翻譯英文歌詞沒什麼了不起,
說不定還有點白痴= =

順便代表現在的心情吧,
噢噢魔力紅好聽-ˇ-

This relationship is over,
羈絆已然終止

Though my stomach still hurts.
但我的胃依然疼痛

And now I'm gonna let alone,
正將走入孤單

Why is the pain much worse ?
為什麼悲傷反而加劇

You look much better without makeup.
不施胭脂的你益加美艷

Why would you hide your face ?
為什麼你要隱藏你漂亮的臉

Don't wanna spend the night and wake up,
並不奢望於此夜安眠

Realize I've made a big mistake.
因為意識到自己犯下了彌天之錯



I cannot refuse your eyes,
我沒辦法迴避你的目光

Please don't look at me tonight.
所以今晚請別那樣看著我

My heart beats fast, I know you're there,
心跳加速,只因為知道你在那裡

I pretend like I don't care.
可是我會假裝我不在意

It hurts so bad to know the truth,
知道事實的打擊如此巨大

But I am still in love with you.
但我卻還是深愛著你



I never meant to keep you waiting,
不期盼能讓你等待

now your food is getting cold.
你的食物冷了。←亂翻XD

I keep denying I'm in love with you,
長久以來一直拒絕相信自己愛上了你

My routine is getting old.
而我的原則開始老去

Now you stand from the table,
而今你半倚桌前

you say you never look back.
說你絕不往過去看

Do something stupid when you angry,
在你生氣的時候做蠢事

you only wake up sad.
卻只是被你喚起哀傷



I cannot refuse your eyes,
我無法迴避你的眼神

Please don't look at me tonight.
所以今晚請別那樣望著我

My heart beats
fast, I know you're there,
心跳加速,只因知道你就在那裡

I pretend like I don't care.
假裝我一點都不在意

It hurts so bad to know the truth,
因為知道了事實的傷害太深

But I am still in love with you.
但我依然深愛著你



No more kisses on the lips,
唇邊遙不可及的親吻

Tender touch or speach.
輕柔的觸碰並輕語

I'd rather die on my two feet than live down on my knees.
寧可有骨氣的死去,也不願苟延殘喘的活著

And you're the girl to get me over what we start to be,
你是讓我超越我們初始關係的女孩

And I just can't get over you, and until you over me.
而我就是不能從你的漩渦中脫離,直到你征服了我


I cannot refuse your eyes,
Please don't look at me tonight.
My heart beats fast, I know you're there,
I pretend like I don't care.
It hurts so bad to know the truth,
But I am still in love with you.

It hurts so bad to know the truth,
But I am still in love with you.




不是我在講可是這首歌超好聽的!
而且是輕快的歌呢!

一邊打這篇一邊重複撥放到快被罵XD
可是啊啊,
「我不能拒絕你的目光」那段啊我怎麼聽都覺得好甜啊啊(暈)
為什麼聽魔力紅可以有砂糖>ˇ<囧

對啊可是為什麼我一直微笑-口-
不過隔個晚上就可以忘掉全部的事情有誰做得到你告訴我啊(淚)

arrow
arrow
    全站熱搜

    張茶裏 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()